Friday, April 30, 2010

:'(

pg td paper audit,
yeah,
mula2 aku betul2 ase x c0nfident,
tp aku ase aku b0ley buat,
cme tataw la betul x,
kua jer hall tu aku ase lega sgt2,
blk tu aku snyum jeh,
wlaupun d tgh pns aku jln s0rg2,
naik bas pun kne diri,
tape la,
pas blk umah aku antar d0bi n g rembat megi kak yas,
thanx kak yas sbb wasiatkan st0k makanan u,
i ambik mil0 skali,
i da lme x mnum mil0,
nak beli mahal,
i tg0k u pny x luak2 pun,
lain kali u jgn beli makanan la,
u x makan pun,
derma kat anak2 kebulur cm i ni.

mse kua hall tg0k2 ade 6 mscall n tah bpe msj,
wah,
penting nyer i ney yeh,
grace da habis exam n cari i,
dia kua awal s0 die blk dulu,
sbb i kua betul2 mse abes masa,
grace nk blk BG s0 xyh tggu i la,
sian die x pack barang lg,
n lg n0 abg nati0nwide,
mak i anta ubat,
sian die mesti jerit2 td kat umah tade 0rg kua,
tape i da call die n die da antar pun ubat tu,
thanx abg nati0nwide,
thanx umi sbb ubat tu,
hrp2 ade perubahan,
at least x teruk smpai mani abes exam,
sbb sini da tade 0rg,
kwn2 tercinta smua da h0liday,
tinggalkan i s0rg2 kt cni 2mggu,
haish,
hrp2 i x nags,
but tade k0rg mmg ade beza nyer,
tade ketawa dlm sehari,
tade 0rg teman i kua makan,
i jz hrp i 0k n x sakit smpai 13hb tu.

i btul2 rindukan mak i,
sgt2,
tu y wat i weak,
exam ni x teruk sgt bg i,
tp rasa rindu n rasa sunyi tu y buat i lemah,
n juga gatal2 y belum pulih,
but the hardest part is when i g0 0ut al0ne,
mse tu la i akan ase sgt l0nely,
i really wanna g0 back,
c0z i hate this feeling,
it makes me suffer,
n all the sad s0ngs dlm lpt0p ni,
wat aku nags,
i really missed my h0me,
n kwn2,
mse tulis ni pun i tgh dgr lagu cinta terakhir,
n i nags.

tengs kwn2,
amon,kak yas,grace,snee n neta,
sbb wat i hepi,

0 comments:

 
template by suckmylolly.com