Monday, April 5, 2010

aku benAr sedih~

bl0g,
aku benar sedih,
aku tahu hnya kau tempat aku bcerita,
kerana hnya kau teman sejati ku,,

f0r the 1st time,
aku nags mse naik bs pg td,
nags dgn teruk,
sgt teruk,

aku tak nak tinggalkan umi,
aku tak sanggup,
dlm keadaan cmni,
tp aku tpksa,

aku pny tggungjwb,
belajar,
aku tanak main2 lg,
pjuangan ini utk umi,

a great h0liday at h0me,
but the end was disaster,
aku benci sgt,
manusia y tiada perasaan,
ya Allah maafkan aku kerana benci ini,

aku x dpt tahan,
terlalu kejam,
ingin sekali aku hapuskan air mata ibu,
ya Allah jika aku b0leh lakukan sesuatu,
Kau tunjukkan lah padaku caranya,

aku sgt sedih,
aku tahu umi lebih sedih,
aku harus kuat,
belajar bsungguh2,
pjuangan ini utk umi,

hnya air mata,
air mata y tiada henti ny,
sem0ga aku kuat hadapi ini,
harapan umi seluas lautan,
kasih sayang ny setinggi langit,

jgn memarahi aku kerana menangis,
jika hidupmu tidak seperti jalan hidupku,
hanya y merasai layak menghakimi,
jika kau tidak tahu menahu ttg ini,
tidak perlu kau berkata walau sepatah,

0 comments:

 
template by suckmylolly.com