Monday, April 5, 2010

air mata Ibu~

ibu,
air mata itu benar menyakiti ku,
aku terluka,
kesedihan itu menyiksa ku,
aku benci melihat semua itu,
aku selalu ingin ibu gembira,
bahagia dgn kami,
tp aku tau apa perasaan ibu,
sungguh berat ujian ini,
aku benci kerana tidak dpt membantu,
jika aku mampu ingin sekali aku,
meringankan derita mu ibu,
aku terlalu menyayangi mu,
aku tau besar sungguh dugaan ini,
jangan ibu salahkan diri sendiri,
mungkin ada hikmah ny,
aku tidak sanggup lagi melihat ibu begini,
ya Allah aku meminta kepada Mu,
Kau ringankan lah dugaan ini,
aku terluka melihat ibu tercinta begini,
aku terseksa kerana tiada apa y b0leh aku lakukan,
berat mata memandang,
aku tahu betapa berat bahu ibu y memikul,
aku cuma b0leh berd0a,
meminta kepadaMu,
agar ujian ini btemu phujung ny,
kerana hanya Engkau tahu rahsia di sebalik smua ini,
air mata ibu itu benar menyakiti aku,
aku merasa ingin selalu bsama ibu,
menemani ny kerana aku tahu perasaan ny,
ya Allah aku mem0hon kepadaMu,
tunjukkan kami jalan,
utk masalah ini,
aku terlalu mencintai ibu,
tangisan ny bgai menghiris perasaan ku,
menitiskan air mataku,
aku rindukan senyuman dan ketawa ny,
aku hanya ingin melihat ibu bahagia,,

0 comments:

 
template by suckmylolly.com